اولین همایش تقدیر از همیاران مهیار

اولین همایش تقدیر از همیاران مهیار

اولین همایش تقدیر از همیاران مهیار

نباشد همی نیک و بد پایدار

همان به که نیکی بود یادگار

در آدینه ای زیبا ,ساعاتی قبل ازبرگزاری همایش, شور و شوق مددکاران و دست اندر کاران موسسه مهیاردرفضایی عطرآگین ,زیبایی آن روز را دو چندان می کرد.

جنب و جوش و تلاش برای برپایی هر چه بهترهمایش ،عشقی همراه با نگرانی در آنان ایجاد کرده بود.

همایش آغاز شد ومجری ضمن خوش آمدگویی، میهمانان محترم را دعوت به همراهی با برنامه نمودند.


پس ازاستقرار میهمانان محترم در جایگاه های خود ,مدیران و اعضای هیات مدیره محترم موسسه مهیار سخنرانی مبسوطی را در زمینه های مختلف ایراد فرمودند.



ابتدا مهندس سعید شاکری بنیان گذار و مدیر عامل محترم موسسه مهیار به معرفی موسسه و چگونگی تاسیس آن پرداخته و ضمن ذکرمشکلات متعدد موجود ورئوس فعالیت های مختلفی که تاکنون در زمینه های گوناگون انجام شده است به قدردانی و سپاس از همیاران مهیار پرداختند.



انسان دوستانی که همیشه از خود نام نیک بر جای می گذارند و با همتی بیدریغ به همنوع خود خدمت می کنند.
سرکار خانم دکترلیلا آشوری ضمن مطرح کردن بیماری فرزند خود که در اثرسرطان منجر به فوت ایشان گردیده بود , گزارشی از چگونگی روند فعالیت خود با این موسسه و همچنین گزارش کاملی از فرایند اجرایی موسسه خيريه همياري مبتلايان به سرطان مهيار در سالهای گذشته را برای مدعوین به نمایش گذاشتند.



جناب آقای پروفسور ناصر پارسا عضو هیات مدیره و دبیر بین المللی انجمن سرطان ایران و مشاور بین المللی در امور سازمان نظام پزشکی ورییس هیئت مدیره موسسه مهیار، نیز به چگونگی تاسیس موسسه مهیار در شهرستان بروجرد و انجام کلیه فعالیتهایی که تاکنون برای بهبود بیماران در آن شهر انجام شده است اشاره فرمودند.



این متخصص ژنتیک در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمام بیماران سرطانی ایران سعی می کنند به نزدیک ترین درمانگاهها برای معاینه و معالجه مراجعه کنن دفرمودند بیشتر متخصصان سرطان کشور در کلان شهرهایی مانند تهران, شیراز, اصفهان ,مشهد و تبریز فعالیت دارند ،در این راستا احساس کردم باید خدمتی به بیماران سرطانی شهرستان بروجرد کنم .



پروفسور پارسا از سرکار خانم دکتر مریم محسنی و سرکار خانم دکتررحمدل ، جراحان برجسته همیارمهیار دعوت به عمل آوردند که سخنانی در خصوص فعالیتهای خود با این موسسه ارائه نمایند ,همچنین دو نفر از بهبود یافتگان این موسسه سرکار خانم الهه مطهرو سرکار خانم مینا برجیان نیز در ادامه سخنان جراحان مذکور,ضمن تشکر از مسئولین و مدیران موسسه مهیار مطالبی در باره فرآیند بهبود خود مطرح نمودند.در طول همایش دو فیلم مستند پخش گردید.در این فیلم ها ,فعالیت هایی که توسط اساتید در زمینه های مختلف آموزش مهارتهای زندگی ,آوا شناسی , و دیگر فعالیت های آموزشی و فرهنگی انجام شده است به نمایش گذاشته شد.
در قسمتی دیگر از فیلم های مذکور مصاحبه ی چند نفر از بهبود یافته گان پخش گردید.آنان ضمن تشکر و قدردانی از موسسه وکسانی که برای بهبود و سلامتی جسمی شان تلاش کرده اند نیز نسبت به ارائه برنامه های آموزشی متنوع جهت بهبود یافتگان اظهار خشنودی نمودند.
سپس جناب آقای دکتر عبدالرضا حافظی ,عضو کمیته علمی و داوری جایزه تعالی منابع انسـانی ایران , مدیر طرح و عضو کمیته راهبری و کمیته علمی گواهی نامه حرفه ای منابع انسانی , عضو کمیته علمی کنفرانس توسعه منابع انسانی سخنانی رضایت بخش در باره چشم انداز موسسه مهیاردر افق 1400 به شرح ذیل مطرح نمودند.


موسسه مهیاردر افق 1400 یکی از سه موسسه غیر انتفاعی برتر ,معتبر و خوشنام ایران در حوزه مبارزه با سرطان و شریک علمی و پژوهشی و اجرایی نهادهای معتبر داخلی و بین المللی خواهد بود.که با ایجاد سازمانی تکنولوژی محورو مبتنی بر معماری سازمانی نوین ,اولویت انتخاب نهادها , خیرین ,داوطلبان همکاری و مردم برای حضور در عرصه مبارزه با سرطان می باشد.
شعار موسسه : ارتقاء آگاهی وحذف فقر در پیشگیری و درمان سرطان.

بعد ازپایان سخنان ایشان پذیرایی از مدعویین در جمع صمیمی دوستان انجام پذیرفت.
بخش دوم برنامه با اجرای موسیقی زنده توسط گروه سپندار آغاز شد.اجرای موسیقی وجد و نشاط پر شوری را برای حاضرین محترم بوجود آورد.



و حسن ختام همایش با سخنرانی جناب آقای دکتر عیسی جلالی در زمینه مسائل روانشناسی و هوش مثبت انجام شد.



همیاران مهیار مهر تایید خود را جهت همیاری هر چه بیشتر بر لوحی که با متن زیبایی مزین گشته بود ثبت نمودند.



در پایان برنامه هدیه ای به رسم یاد بود به میهمانان گرانقدری که سرمایه های انسانی این مرزو بوم هستند تقدیم گردید.



یک روز خوب با خاطره ای شیرین به پایان رسید .
وهزاران امید در دل بهبود یافتگان آغاز گردید.