سفر به کاشان در اردیبهشت

روز۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری ،رأس ساعت 6:20 با اتوبوس به سمت قمصر کاشان حرکت کردیم .
به همراهی دوستان بهبود یافته و یک عزیز درحال درمان ، راهی طبیعت زیبا ی قمصر کاشان و روستای سرسبزجوینان شدیم .
شوق و شادی همسفران و طنین آوازشان در طول مسیر،خستگی سفر را کمترو مسافت را کوتاه تر نمود.

ساعت 11 به قمصر رسیدیم. برای بازدید از مراسم گلاب گیری و عرقیجات مختلف و معطر ،همه همراهان پیاده شدند .
بعداز توضیحات متولی های گلاب گیری، دوستان مشغول خرید عرقیجات مختلف شدند .بعدازگرفتن های عکس های یاد گاری جهت ثبت در خاطره هایشان ،راهی روستای زیبا ی جوینان شدیم .
میزبان مهربان وخانواده ی خونگرم آنها با محبت ، استقبال خوب و گرمی از ما داشتند .
بعداز صرف ناهار و استراحت ،به باغهای سرسبز روستا رفتیم .

با خواندن آواز و سرود ، شاد و پر نشاط به سوی منطقه چشمه رفتیم .بعد از ساعتی گشت و گذار با یک پیاده روی نسبتا طولانی به محل اسکان رسیدیم .
شب در جشن نیمه شعبان که در روستا برگزار شد شرکت کردیم و استقبال خوبی از عزیزان ومؤسسه مهیار به عمل آمد .
از طرف مؤسسه مهیارلوح تقدیربه آنان تقدیم شد و از میزبانان سپاسگزاری گردید. اهالی محترم روستای جوینان با اهدای تندیسی از طرف کانون فرهنگی هنری هیئت سیدالشهدا جوینان به موسسه مهیار به پاس انجام امور خیریه و انسان دوستانه تقدیر و تشکر شد .

روز 22 اردیبهشت با روستاییان و میزبانان مهمان نواز بدورد گفتیم و راهی باغ فین کاشان شدیم .
بعد از دیدار از باغ فین کاشان و مناظر زیبا و عمارتهای تاریخی و صرف ناهار ساعت 4بعداز ظهر به سمت تهران حرکت کردیم.
درراه بازگشت دوستان شاد و سرزنده تا مسیر تهران آواز میخواندند ویا در باره سفر صحبت می کردند.
در ساعت ۱۰شب به تهران ایستگاه میدان انقلاب رسیدیم، همه باهم خداحافطی کرده و به سوی خانه های خود بازگشتند.