نمایشنامه خوانی- سندرم سفارشی

نمایشنامه خوانی- سندرم سفارشی

نمایشنامه خوانی- سندرم سفارشی

نمایشنامه سندرم سفارشی روایت داستان واقعی زندگی زن جوانی است که پرستار بخش بیماران مبتلا به سرطان است که خود او نیز دست بر قضا به بیماری سرطان تیروئید مبتلا میشود.

از آنجائیکه او جزو کادر درمانی بوده پزشکان قول درمان سفارشی را به وی میدهند.اما با اتفاقاتی که درمسیر درمان برایش ایجاد میشود متاسفانه درمانش با مشکل جدی مواجه میشود و این در حالی اتفاق می­افتد که می­توانست با یک مرحله عمل جراحی و درمان صحیح به زندگی عادی خود بازگردد .

این امر باعث شده تا او برای درمان دچار مشکلات فراوانی شده که از جمله آن مشکلات می­توان به هزینه بالای درمان و تهیه داروهای کمیاب اشاره کرد.

در نهایت آشنایی با موسسه خیریه همیاری مبتلایان به سرطان و مدیریت موسسه جناب آقای پروفسور ناصر پارسا ادامه درمان وی از سر گرفته میشود.

فرید آندستا نویسنده و کارگردان این نمایش گفت : پس از ششنیدن قصه واقعی این زندگینامه تصمیم به نوشتن و اجرای این داستان در قالب نمایشنامه خوانی گرفتم. وی اشاره داشت بعد از آشنایی با این خانم و دکتر ناصر پارسا تصمیم به نوشتن قصه زندگی ایشان گرفتم و با حمایت پروفسور ناصر پارسا و موسسه خیریه همیاری مبتلایان به سرطان مهیار و با نقشخوانی هنرمندان بزرگی همچون آتش تقی پور ، فلور نظری ، امید زندگانی ، فاطمه شکری ، شهرزاد عبدالمجید ، مسعود شیرانی فرد و لاوینیا هرمزیان  به روی صحنه خواهیم برد.

این نمایش در تاریخ هفدهم دیماه ساعت 20:30 و هجدهم دیماه ساعت 19:30 در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب) به اجرا خواهد رفت و تمامی عواید این کار به نفع بیماران مبتلا به سرطان موسسه خیریه همیاری مهیار تقدیم خواهد شد.