گام های آغازین احداث نقاهتگاه

گام های آغازین احداث نقاهتگاه

گام های آغازین احداث نقاهتگاه

یکی از مراحل مهم بهبودی برای بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می‏ گیرند، بویژه اشخاصی که عمل پیوند مغز استخوان برایشان انجام می‏ شود؛ پرستاری ورعایت دقیق رژیم غذائی وداروئی است. عده ‏ای از بیماران بدلیل عدم آگاهی و یا فقر مالی، پس از مرخص شدن از بیمارستان، رژیم لازم را رعایت نمی‏ کنند و درنتیجه آمار مرگ و میر در بیماران پیوند مغز استخوان تاسف آورست.

از برنامه‏ های اصلی موسسه مهیار احداث نقاهتگاهی با امکانات و کادر بیمارستانی مناسب است تا در مدت زمان لازم برای بهبود کامل از این دسته بیماران شرایط مناسب را فراهم آورد. بمنظور رعایت شرایط روحی بیمار و خانواده در این مقطع از درمان، فضای اقامت به صورت سوئیت خصوصی با امکان حضور یک همراه پیش بینی شده است.

 

 

 

با اعلام آمادگی چند تن از خیرین برای واگذاری زمین و طراحی بنای ساختمان نقاهتگاه گام‏ های مقدماتی و بلندی برای این برنامه برداشته شد.

عصر روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه نود و شش گردهمایی با حضور پرسنل و همکاران داوطلب، هیات مدیره و چند تن از حامیان پیشگام برای ساخت نقاهتگاه، برگزار شد.

در حضور این جمع صمیمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره توضیحاتی را درخصوص اهداف مهیار و احداث نقاهتگاه ارائه کردند و گزارش کوتاهی از فعالیت‏ های موسسه مطرح شد. در ادامه آقایان کیائی و فائض میرابیان مباحثی را در باره زمین و طراحی آن برای احداث نقاهتگاه ارائه دادند.

این گردهمایی پس از اهدای لوح تقدیر، صرف افطار و شام با خاطره خوش و طعم شیرین مودت پایان یافت.