گزارش فعالیت های مددکاری در اسفندماه 95

  • صفحه اصلی / گزارشات مددکاری / گزارش فعالیت های…

گزارش فعالیت های مددکاری در اسفندماه 95

تا نیمه اول تقریبا کار به شکل معمول و همیشگی بود. جلسه آوا درمانی و مهارت های زندگی یکشنبه ها برگزار شد. جناب آقای فولادوند، سرکار خانم قویدل وسرکار خانم مشتاق زحمت کشیدند و کلاسها بخوبی و پر شور برگزارشد. روزهای سه شنبه هم بیماران متقاضی مشاوره جناب اقای دکتر پارسا تشریف آوردند و آقای دکتر هم با حوصله و دلسوزی این امر مهم را پیش بردند.

در نیمه دوم  با شلوغی کار مواجه شدیم. بخصوص این که مؤسسات مرتبط تقریبا تعطیل شدند و مراجعه بیماران و مددجویان به این مؤسسه بیشتر شد. تلاش شد که هیچ بیمار و مددجویی ناراضی از مؤسسه مهیار بیرون نرود.

در هفته آخر توزیع سبد کالا ووسائل اهدایی از طرف همیاران محترم و دلسوز مهیار به شرح ذیل انجام شد:

40 سبد کالا شامل نه قلم کالای مصرفی خانوار به مددجویان تهران، 40 سبد به بروجرد و 10 سبد وهم چنین قرص تقویتی امگا3 به مددجویان بیمارستان مهدیه اهدا گردید.

توزیع داروی تقویتی امگا3، بن کت و شلوار و پتو (اهدایی شهرداری منطقه چهار) هم انجام شد.

همچنین 60 بن خواروبار فروشگاه رفاه به ارزش 30،000،000  ریال  اهدایی دو نفر از همیاران محترم را دریافت کردیم. هر بن برابر 500،000 ریال است که 20 بن به بروجرد و بقیه بین مددجویان تهران اختصاص داده شد.

تعدادی بسته ی مختلف شکلات و شیرینی و آجیل اهدایی خیرین نیز انجام شد.

ارسال کارت تبریک به همه مددجویان مقدور نبود؛ اما به صد نفر از مددجویان درحال درمان و 46 نفر از بهبود یافته ها؛ سال 96 را از طریق تلگرام ازطرف مؤسسه مهیار تبریک گفته که این امر بازخورد مثبتی داشته و خوشبختانه همه آنها پاسخ دادند و اظهار خوشحالی و خشنودی کردند.

بالغ بر 100،000،000ریال کمک هزینه ی شیمی درمانی به حدود 45 بیمار در حال درمان پرداخت شد.

سالی سرشار از موفقیت و شادکامی برای همه همیاران و مددجویان آرزو مندم.